Politica de rambursare si returnare
Politica noastră de retur este valabilă timp de 14 zile calendaristice de la primirea produselor comandate. Dacă
sunteți nemulțumit de produsul achiziționat, puteți să-l returnați pentru a primi banii înapoi sau pentru a-l schimba
cu altul.
Pentru a beneficia de politica noastră de retur, produsul trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat, în
ambalajul original, cu toate accesoriile și documentele incluse. În plus, trebuie să prezentați factura sau bonul
fiscal care atestă achiziția. Produsele alimentare, cum ar fi decorurile comestibile, siropurile, glazurile, cremele și
celelalte produse care necesită păstrarea la rece, nu pot fi returnate dacă ambalajul a fost deschis sau deteriorat.
În cazul în care doriți să returnați produsul, vă rugăm să ne contactați folosind formularul sau datele de contact
de pe pagina noastră de Contact pentru a vă furniza instrucțiuni detaliate cu privire la
procesul de retur.
Costurile de transport pentru returnarea produsului sunt suportate de către client, cu excepția cazului în care
produsul este defect sau a fost livrat greșit. În aceste cazuri, vom suporta costurile de transport pentru returnarea
produsului.
Dacă produsele achiziționate sunt defecte sau nu corespund descrierii, vă rugăm să ne contactați imediat pentru
a ne informa despre problema întâmpinată. În acest caz, vom acoperi costurile de transport pentru returnarea
produselor și vom trimite produse de schimb în cel mai scurt timp posibil.
După primirea și verificarea produsului returnat, vom emite un ramburs sau vom trimite produsul de schimb, după
caz, în termen de 14 zile calendaristice.
Vă rugăm să rețineți că această politică de retur nu se aplică pentru produsele personalizate sau pentru cele care
au fost utilizate în mod neadecvat. De asemenea, produsele care sunt deteriorate din cauza manipulării incorecte
sau a depozitării necorespunzătoare nu pot fi returnate.
Echipa booststore.ro